Övertid

Det är precis vad det blir idag. Klockan är 17.39 och jag lär sitta här ett tag till så jag tog mig en paus nu. Det är mycket som ska hända och vara gjort innan torsdag och just nu ser det ändå ganska så ljust ut.
Jag ser inte framemot att cykla hem i regnet. MEN idag har jag köpt ett verktyg så att jag kan få upp mitt tjusiga skoskåp, eller rättare sagt väggfästa det. Det gick ju inte så bra igårkväll! Sen ska det lagas solgryta, det var inte så längesen jag gjorde det men jag är grymt sugen på det igen!
 
Nervositeten börjar flaxa omkring i magen mer och mer nu, på torsdag kommer jag må illa precis hela dagen i väntan på fredag. Fy sjutton så skoj det ska bli att se ännu ett nytt land! Jag hoppas bara passet ligger kvar där jag la det sist, måste kolla detta direkt när jag kommer hem. Men som sag, det låg där sista jag kollade ;)
 
PACKA, det måste jag för tusan börja med idag också! Annars kommer det att bli en sån sista minuten packning som innebär att jag glömmer hälften av allt jag verkligen behöver och att jag bara packar sånt som är yttest onödigt. Resväskan kommer inte att vara så full på vägen dit men jag hoppas på desto mer på vägen hem. Ska försöka att fynda lite där nere på marknaderna! Hoppas hoppas!
 
Nu ska jag fortsätta jobba så att jag kommer hem någongång!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0