Friskis&Svettis

Det är där jag håller till när jag tränar! Någon lunch då och då blir det även gymet på IKEAs aktivitetshus, där är det iaf gratis! Friskis är väl inte särskilt billigt men jag är bara glad att det finns något med lite roliga pass i Älmhult. Jag ska försöka komma igång seriöst nu med hårdträning och proteinpulver, jag vill inte träna bort mig själv. På dagens schema stod cirkelfys och inför sista varvet trodde jag att jag skulle dö men det var bara att satsa ännu hårdare, Efter förra veckans pass hade jag träningsvärk i 5 dagar, kan bara tänka mig att det blir ungefär samma sak denna. Har jag tur blir det bara 4.
 
För att orka med jobbet som det är nu måste jag lägga tid på att träna så att jag får lite energi, det blir sån enorm skillnad! Måste bara göra mig av med diverse dåliga vanor också för att få ut utlimat resultat. Jag hade gärna kombinerat passen med löpning men jag har så lätt för att bli förkyld om jag ger mig ut i denna kylan och jag vill försöka bygga upp mitt kassa immunförsvar.
 
Imorgon blire ytterliggare en heldag fylld med jobb och lite mumsig matlagning. När jag stiger upp om morgnarna så är det enda jag kan tänka på att jag ska få sova igen på kvällen men nu när jag sitter här vill jag bara vara uppe. Man missar så mycket om man ska sova hela tiden. Dock har jag märkt senaste tiden att jag fått alldeles för lite sömn och behöver ta igen en hel del!
 
/B
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0