Fett och navkaplsar

Idag har det vart fullt ståhej återigen men system som krabbar, saker som försvinner och missas och allt har som vanligt ordnat sig och blivit väldigt bra! Det var tur att morgondagens tripp till Totebo blev inställd på ett sätt, har en del jag behöver bli klar med innan jag stämplar ut från kontoret och drar till Vietnam. Jag hade egentligen behövt jobba några timmar till idag men jag ville hälsa på Fia, Mange och Lisa innan jag åker. Det sista som gjordes på kontoret var att smörja lite beslag med fett och montera.
 
Kaffet var gott hos faster och Mange satte på mina navkapslar. Nu är min röda bil mycket tjusig i sina silver/rosa hjulsidor!
 
Hemma har jag hunnit packa lite, äta, rengjort båda kattlådorna och varvat ner. Jag har tvättat sängkläder och Almas handduk o filt så inatt blir det att sova på soffan. Det blir det nog även imorgon för jag lär inte sova mycket om jag får bestämma själv. Jag vill hålla mig vaken så mycket som möjligt så att jag kan sova på flyget. Det kommer ju att ta några timmar.
 
Nu ska jag minsann sova!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0