4-4

Det blev resultatet efter gårdagens skrällmatch. Ingen trodde på Sverige men fy så fel de hade! Som den optimist jag är brann ett litet hopp inom mig hela tiden och nej det är inget som jag bara säger nu efter att det gick så bra. Någon måste ju tänka positivt bland all världens pessimister (David).

Kvällen spenderades hemma hos Carro. När jag kom dit fick jag lite underhållning i form av henne och hennes pappa som monterade en stor garderob. Alma hade jag med mig också och hon och Jerry hjälpte inte precis till när de sprang bland benen på oss. Alma gav sig till och med på ett rymningsförsök, hon sprang ut genom den öppna balkongdörren men kom sen inte längre. Tack och lov!

När Carros pappa gett upp och begett sig kom David för att inte så mycket hjälpa oss montera till en början utan mest titta på, äta pizza och busa med Alma. Vi fick ihop de två hyllorna efter lite hjärnsläpp och skratt. När benen skulle på lämnade jag över min plats till David och höll istället koll på fotbollen (de snygga grabbarna). Alla hyllor med tv-bänk kom på sin plats och vi kunde alla se det spännande slutet på fotbollsmatchen och skrika lite JAAAA den sista minuten.

En fantastisk kväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0