14 dagar

Ja idag är det bara två veckor kvar till julafton, 10 arbetsdagar kvar till julledigheten som detta året varar i strax över 2 veckor. Mycket välbehövligt! Efter denna hösten och inför kommande vår behöver jag all vila jag kan få.

Som planerna ser ut nu blir det resor v. 3,4,5 och 10. Sen kommer det kanskt till fler. Det blir resor runt i Europa och till Asien och tiden kommer bara att flyga iväg.

Igår flyttade vi in Carro i dörren bredvid min så nu har jag den bästa granne man kan tänka sig och även en superfin kattvakt. Almas bästa kompis bor lika nära som min nu (:

Jobb jobb..
----------------------
It's a shame that you came here with someone..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0