Landet för längesedan

Det är lite så det känns just nu. Mycket har hänt detta året och mitt liv har helt förändrats. Allt började egentligen vid årsskiftet och eskalerade framåt våren i samband med att jag fick lägenhet i Älmhult. På bara några månader har jag gjort sprickor i två hjärtan och även i mitt eget, jag har bott in mig i min superfina lägenhet, skaffat världens finaste Alma och fått fast jobb på en arbetsplats jag älskar! Just nu är allt som det ska inombords. Jag har några små klumpar men de får jag stångas med efterhand, några stenar har jag att kånka runt på i min ryggsäck.

Jag behöver börja skriva av mig igen för jag har mycket som ligger och pyr. Detta är kanske inte rätt sätt med jag, jag, jag. Men JAG är iaf lättad över hur allt har blivit och att jag kommit vissa vänner närmre och tagit avstånd från de som sänkte humöret. Allt är bra. Så bra som det kan vara i nuläget men det finns fortfarande saker som behövs redas ut. Allt har sin tid.

Nu ska jag och Alma sova så att jag kommer iväg till doktorn imorgon. Äntligen.

/B



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0