50%

Dagen började med att jag skulle möta upp Carro vid IKEA för att gå på stängningsrean och på vägen dit ser jag folk som står på viadukten och spejar ner mot varuhuset. Jag kikar dit och ser en jättekö som sträcker sig ända under viadukten och framför mig är en bilkö upp på viadukten. Hittade parkering vid Willys och fick ställa mig i kön och vänta. Halvvägs framme går pappa och Kristina förbi och smiter in bredvid mig och strax efter kommer Carro med pappa o syster som också smyger sig in. Inne var det så gott som kaos men superlugnt och skönt i restaurangen! Vi fick ihop allt vi ville ha och hade supertur när vi skulle ut igen. Det var kö till kassorna ända upp till spara och förvara och vi lyckades hamna längst fram vid rampen. Det tog en timme därifrån innan vi fick betala. När vi kommer ut ser vi att kön fortfarande är lika lång in till varuhuset och kan då tänka oss att det är kö rakt igenom alltihop. Puh! Jag fick mitt efterlängtade skoskåp som snart är helt monterat och då lägger jag upp bild!

Nu äre filmtajm!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0